Nog 2 maanden en dan gaan we! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Björn Breuker - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden en dan gaan we! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Björn Breuker - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden en dan gaan we!

Door: Björn Breuker

Blijf op de hoogte en volg Björn

18 Februari 2016 | Nederland, Deventer

Hallo allemaal!

Nog 2 maanden en dan gaan we toch echt 4,5 maanden naar Frankrijk. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden hoe het met me gaat en hoe het daar natuurlijk is!

Ik ben nu druk bezig met alles regelen, maar eerst nog even knallen met de examens. De vliegticket is geboekt, dus ik kan niet meer terug! Ben wel zenuwachtig maar gaat helemaal goed komen!

Tot de volgende blog!
Björn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Björn

Hallo allemaal! Ik zal jullie tijdens mijn stage via deze website op de hoogte houden van alle ins en outs! Groetjes!

Actief sinds 18 Feb. 2016
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 1716

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 07 September 2016

Stage Le Pech Charmant

Landen bezocht: